lunes, 19 de abril de 2010

Les meues vacances ideals

Antigament les vacances es triaven segons el país que es desitjava visitar: Londres, Roma, Sydney… però tot això s'ha acabat i ara els països han sigut substituïts per dies i anys. En les vacances de hui en dia es trien dates històriques, els viatges en el temps són l'última moda.

L'any passat, per exemple, vaig visitar l'imperi romà. He vist a desenes d'hòmens enfrontant-se a feroços lleons amb només una espasa, i he vist la grandesa d'hòmens tractats com a déus conquistant mig món. I fa dos em vaig remuntar a l'antic Egipte,les majestuoses piràmides, les mòmies i la gran Esfinx de Giza, s'alçaven triomfants ja en aquells dies…

Però hi ha un gran viatge que encara em queda fer, i que formaria part de les meues vacances ideals.

Només m'emportaria retrocedir uns 13 anys. Tot el que ja he vist ha sigut arreplegat en els llibres d'història i recordat durant molt de temps per tot el món i com prova d'això han quedat els monuments que van ser testimonis d'aquells temps. Però cap llibre ha arreplegat els meus primers passos en esta vida, ni la meua primera caiguda amb bicicleta, ni la primera vegada que es va caure una dent,… així que m'agradaria viatjar per a arreplegar aquells moments i poder tindre el meu propi testimoni.

No hay comentarios:

Publicar un comentario